(Android/iOS) Stickman Revenge: Demon Slayer cheat code onbeperkt primogems
Mar 5, 2022 22:24:45 GMT
Post by resawalyvar on Mar 5, 2022 22:24:45 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Stickman Revenge: Demon Slayer ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Stickman Revenge: Demon Slayer IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code onbeperkt primogems ▞▞▞
▞▞▞ Stickman Revenge: Demon Slayer 2022 version ▞▞▞
Stickman Revenge: Demon Slayer Action bxzz
goed spel, maar de tweede arena is erg moeilijk voor mij...
HERSTEL DE BUG! De heldenselectie en mijn held hebben ineens maar de helft en kunnen na de bug zelfs geen missie- en baasniveau meer spelen. Slechtste ervaring. Speel dit spel niet
Ik heb het beoordeeld met 2 sterren omdat er een bug is die ik niet kan uitrusten met helden en niet kan verkopen
In het begin is het zo bevredigend om te spelen, toen KWAM DE BUG IN FASE 3
Ik vind het leuk, behalve de nooit eindigende advertenties en jotaro zal wegglippen
Amazing Game Dev is super goed
Kat Dira
Het is zo goed
Xx1Liefdemeter1!
Je hebt mijn spel opnieuw opgestart toen ik update ik verloor mijn voortgang allemaal je hebt de slechtste game ooit ik hou van deel 3 en 2 maar dit is de slechtste game ooit in de wereld dit is lelijk
Oh wauw, het lijkt erop dat het vast is, ik geef dit 5 sterren en het is een geweldige game. Ik heb het per ongeluk verwijderd, ik had Jotaro
Dit spel is zo moeilijk
Je bent een ninja super episch ga dit spelen!! 👍👏👍👏👍👏😁😀😜🤣😄😎
Mijn personage dat ik heb geselecteerd gliched en mijn geüpgradede items zijn verdwenen en kunnen niet worden geopend
Stickman Revenge: Demon Slayer ایکشن yqyi
بازی میندازه بیرون
Ik vind het niet leuk
Stickman Revenge: Demon Slayer Akció lrs
IK HOUD NIET VAN DIE DAMMNNNN MOSQITOS EN DIE ZWIJNEN
Stickman Revenge: Demon Slayer Action bxzz
Ik kan de kist in de winkel niet openen vanwege de advertenties en de eerste vaardigheid van jotaro werkt niet hard en de moeilijkere die je nodig hebt om het te repareren, vergeet de kistadvertenties niet
Pls ik hou van het spel en pls update het ik wacht
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kan niet inloggen met facebook, het werkt niet. Zal veranderen in 4 sterren als fb login is opgelost. Heb ook meer niveaus nodig. Voor de rest best goed spel.
Bagus dan sangat menarik tapi massalahnya lama lama levelnya makin susah dan monsternya kuat kuat
Ik ben de eerste 2-sterrencommentaar .... Ima change lator like tomarrow
eenvoudige gameplay maar zeer verslavend
Ik vind het spel niet leuk, het enige is dat de personages en de baas de oude personages terugzetten van stickman wraak 3 en de bazen en het is echt moeilijk
Repareer het spel a.u.b.
Orwell Симулятори vlaj
saai
Goed spel, maar je moet meer karakter toevoegen, oké.... Ik wil alleen maar zeggen dat het een heel goed spel is
ADS op advertenties. Advertenties na elk level, advertenties voor beloningen, advertenties voor kisten... 15 minuten in het spel is echt een grote betaalmuur. Je maalt urenlang of betaalt $. Tijdsverspilling.
Je weet niet hoe lang ik op deze game heb gewacht, het is een geweldige ervaring
Het is een leuk spel, maar het is moeilijk om een ander personage te gebruiken
Wooooowwww Ik ben dol op deze game. Ik kan zeggen dat dit een van de beste stickman-vechtgames is die ik ooit heb gespeeld, maar er zitten bugs in het personagemenu, soms zijn de aanvalsnummers verkeerd. Voeg alsjeblieft de andere drie spelmodi toe waarvan je zei dat je eraan werkt. Ik heb nu hard gewerkt voor het spel. Nu was elke opmerking die iedereen schreef oneerlijk, want je kunt niet alles programmeren. als ik jou was zou ik elke 2 dagen 10% van 1 minigame maken. je hebt de andere spelmodi thaaankkkks beloofd.
Onmogelijk op een bepaald niveau mensen willen geen gekke hartslagen ze willen plezier maken tenminste moeilijkheden nee download niet erg moeilijk
Stickman Revenge: Demon Slayer ایکشن yqyi
Vol met advertenties, maar ik hou van de manier waarop het spel is gemaakt en als je slim bent, is het een manier om 50k edelstenen te krijgen in minder dan een uur als je hoofdstuk 4 bereikt en een heroïsch pantser hebt
Beste spel dat ik op mijn mobiel heb
NU DIT SPEL IS NIET EENS INSTALLEERBAAR HAA IK KAN NIET GELOVEN
IK TROTS OP HET SPEL IK HOUD ervan MIJN GROOTVADERS HOUDEN VAN FUDDI😁😁
het is echt goed
Bijna perfect
allemaal zo veel cooler Wauw
abonnees
Solo cool
Geweldig concept, fantastische animaties over het algemeen goed spel. Geen tussenkomst van advertenties. Wachten op PvP, overleven, uitdaging.
Ik hield van dit spel toen ik een kind was en nu... ER IS EEN VIER, wat geweldig is om te weten
Het was interessant